К основному контенту

посада №1 в сучасному бізнесі - маркетолог!



Сьогодні в часи інтернету важко переоцінити важливість інтернет просування бізнесу.

З кожним роком, а то й місяцем, інтернет входить в наше життя все більше і більше.

Все буде Інтернет!

Бізнеси, які ще не зробили ставку на інтернет, дуже скоро опиняться за бортом.

Але часто в компаніях, у приватних підприємців немоє або розуміння, або необхідних знань для серйозного інтернет-просування. Або не вистачає грошей.

Тому ключовою фігурою в бізнесі сьогодні стає інтернет-маркетолог.

Це не секретар, який додатково до своєї роботи виконує якісь обов'язки, пов'язані з інтернет-рекламою.

Не менеджер з продажу або один з керівників чи співвласників, який зацікавлений в продажах більш за все, тому що його доход напряму залежить від кількості клієнтів. І саме тому такі люди в компанії частіше беруть на себе такі обов'язки.

Але... Але

Це все несерйозно. Це все неефективно. Це все непрофесійно.

Таке відношення не дає результат, який мав би бути!

Тільки професійний інтернет-маркетолог може закрити купу питань, а то і всі питання пов'язані з інтернет-просуванням в компанії.

Тільки досвідчені фахівці з інтернет-маркетингу зможуть реально дати вашому бізнесу багато клієнтів з інтернету.

Зможуть застрахувати компанію від непотрібних витрат, порадити, викрити лохотрон, застерегти від помилок, яки коштуватимуть бізнесу тисячи, десятки тисяч гривень, доларів і багато місяців часу.

Інтернет-просування, інтернет-маркетинг - це не просто почитати 3 статті + подивитись 2 безкоштовних вебінари в інтернеті.

В цьому треба бути постійно, глибоко, варитись кріпко і довго

Це потрібно любити!

Раніше було таке, що був просто seo-шник, просто фахівець з контекстної реклами, окремо маркетолог, окремо смм-щик, копірайтер.

Зараз кожен з цих людей повинен вміти робити в ідеалі все, розбиратися в комплексі.

Той самий сеошник повинен розбиратися і в юзабіліти, і в аналітиці, і в Адвордс, в соцмережах, повинен написати, підправити текст, розуміти роботу програмістів. Він повинен бути і стратегом і психологом. І це стосується всіх професій пов'язаних з інтернет-просуванням.

Особливо це стосується інтернет-маркетологів.

Так, ніхто не відміняв вузьку спеціалізацію. Але вузька спеціалізація потрібна і окупається там, де є великі прибутки, великі чи/та багато замовлень - в інтернет-агенціях, великих компаніях.

А в компаніях середніх, дрібних, для приватних підприємців інтернет-маркетолог - це ключова фігура в бізнесі.

Це фігура, яка закриває зразу купу питань.

Ось що може/повинен робити інтернет-маркетолог в середніх-дрібних компаніях:

- Розробка стратегії, тактики інтернет-присутності бізнесу загалом і по окремих напрямках. Планування робіт, бюджету

- SEO - займатися seo-просуванням (просування в органічних результатах пошуку).

- PPC - налаштовувати контекстну рекламу в пошуковиках, в соцмережах і т.д.

- SMM - закривати питання просування в соцмережах: створювати сторінки, вести їх, інтегрувати

- Е-mail-маркетинг - налаштовувати, вести розсилки компанії, працювати з базою підписників, інтеграція

- Робота в рамках стратегії і тактичних завдань з іншими інтернет-присутностями, засобами просування: відео, реклама на профільних ресурсах і т.п.

- Інтернет-маркетолог повинен бути класним копірайтером - і це не тільки і не стільки для написання сео-статей, які ніхто не читає, а для того, щоб самому писати чипляючи заголовки, статті в блоги на сайті для людей, в соцмережах, в розсилках, а при замовленні статей на стороні відрізнити халтуру або поправити написаний текст, десь навіть дати професійну пораду.

- Постійно працювати над підвищенням конверсії від всього комплексу інтернет-просування, інтернет-присутності бізнесу: аналізувати, проводити тестування, розробляти рекомендації, тз на зміни в бізнесі вцілому та посадкових сторінок зокрема

- Працювати з підрядниками, якщо такі необхідні, при великих обсягах: грамотний відбір, постановка завдань, контроль, перевірка, тестування, аналіз виконаної роботи, контроль оплат.

- Писати тз програмістам, дизайнеру на розробку/доробку сайту, посадкових сторінок, банерів, макетів. Перед тим підібрати нормальних, а після того - контролювати терміни, оплати, тестувати і т.д. Це взагалі велика важлива тема, тому винесу це в окремий пункт

- Консультування персоналу компанії з приводу інтернет-присутності бізнесу, особливо коли це потрібно на стиках офлайн-онлайн

Тобто класний інтернет-маркетолог - це такий собі багаторукий багатоніг.

З ним вашому бізнесу не потрібен сеошник, фахівець з налаштування контекстної реклами, сммщик (соцмережи), копірайтер....

Ви не тільки можете заощадити, але й отримуєте комплексний підхід, погляд на весь процес. Все із одних рук.

Потім, коли розростетесь, то завжди можна найняти на якийсь напрямок ще більш спеціалізовану одиницю в штат чи на аутсорсі і так рости далі, розширювати інтернет-направлення бізнесу до нескінченності. І все це все рівно буде залишатися під тим самим інтернет-маркетологом.

І ще - професійний інтернет-маркетолог повинен вміти вижати максимум з любого бюджету компанії.

Просто він повинен проаналізувати сам бізнес - співвіднести виділений бюджет з цілями, можливостями і запропонувати найкращий варіант розвитку компанії в інтернеті. А якщо бюджету, окрім з-плати на інтернет-маркетолога немає, то все рівно вміти працювати з тим, що є і давати прибуток компанії, а не крутити носом, як то кажуть.

Яка заробітна плата такого фахівця інтернет-маркетолога?

Згідно з сайтами по працевлаштуванню (найкращі https://www.work.ua і https://rabota.ua/)

від 10000 грн. в місяць

Більш менш кваліфікований від 20000 грн на місяць і до декілька тисяч доларів (але такі роботу не шукають)

Дорого? 

Для дрібного бізнесу чи підприємця - може бути так - дорого.

Для середнього бізнесу - треба дивитися на цифри.

Але!

Є хороша новина.

Можна отримати інтернет-маркетолога високої кваліфікації, який буде виконувати все, зазначене вище, всього за 4000 грн

У нас Ви можете замовити послугу інтернет-маркетолога (багаторука-багатонога) всього за 4000 грн на місяць

Звертайтеся прямо зараз, якщо хочете вивести накінець свій бізнес на новий рівень і зайнятися інтернет-просуванням свого бізнесу вже серйозно, а не платити гроші першому проходимцю, який вам подзвонив. 

УВАГА! Ця пропозиція діє тільки до 31.05.2018

Напишіть на електронну адресу zakaz@netadaptation.com лист з темою "інтернет-маркетолог" і ми зв'яжемося з Вами, щоб відповісти на всі Ваші запитання.

Зніміть нарешті з себе цю гору з плечей. У Вас і без цього багато справ в бізнесі, де ви сильні. А в поєднанні з професійним універсальним інтернет-маркетологом - це буде ефект сінергії. Це стане 2+2=5 (як мінімум)

З повагою, Сергій Пастухов, будівельний торговий портал Promobud.ua

P.S. "Та ні, в штаті інтернет-маркетолог - це краще ніж на аутсорсі. Він же на мій бізнес буде працювати 8 годин на день, 40 годин на тиждень. Я його буду зустрічати кожен день, бачити, що він працює тільки на мене. Він може сидіти прямо навколо мене - можу йому навіть спинку почухати" - скажете Ви

По-перше - ви впевнені, що він буде всі 8 годин саме ПРАЦЮВАТИ? ("ігри на компьютери і соцмережі в робочий час сильно тренують бічний зір та слух")

По-друге - за 10000 грн Ви скоріш за все не знайдете інтернет-маркетолога, який може виконувати все перелічене вище. За 10000 гривень ви зможете знайти в штат людину, яка має недостатній досвід, десь це буде, навіть, студент.

По-третє - ви впевнені, що, якщо ви скажете, що у Вас немає окремого кабінету для нього, компьютера MacBook, оплати мобільного зв'язку, офіційоного оформлення, безкоштовних кави, печенек, рядом метро, страховки і абонемента в спортклуб... Якщо ви скажете, що у Вас в компанії цього всього немає, він згодиться у Вас працювати? Це особливо стосується професіоналів (але навіть не завжди професіоналів) А той, хто згоден працювати в штаті в будь-яких умовах і з будь-яким бюджетом і за з-платню в 10000 грн і нижче - зазвичай це або дивись "по-друге", або крадіжник/відкатник, або наркоман/алкоголік

А ще співробітник в штаті - це додаткові витрати: на лікарняні, оформлення, подарунки на день народження, весілля, народження дитини, корпоративи, премії. Це додатковий час і зусилля на інтегрування його в компанію, в корпоративну структуру, культуру, щоб він притерся із існуючими співробітниками. Керівники мене зрозуміють.

Ну і головне - ми говоримо не про час - а про результати!

Оголошень на порталі - 237146
Прайсів - 760388
Компаній та ПП - 14424

Зареєстрованих користувачів - 31600

Увійти в профіль | Розмістити оголошення | Розмістити прайси Прочитати про пакет ПЛАТИНУМ | Поповнити баланс на рекламу

Логотип Промобуда

Вам надійшов цей лист, тому що Ви є зареєстрованим користувачем будівельного торгового порталу Promobud.ua 
Якщо Ви не бажаєте отримувати розсилки з Промобуду, то ВІДПИСАТИСЯ від розсилки можете тут
Якщо це посилання для відписки не працює, то надішліть нам листа з проханням про відписку у відповідь на цю розсилку.




--
С уважением, Деркач Евгений.

+380 44 466-19-99
+380 67 464-17-44

ООО Энерго Инжиниринг 

СРО ЭКО-Украина

Популярные сообщения из этого блога

Екологічне підприємництво в Україні

Екологічне підприємництво в Україні  Починаючи з другої половини ХХ ст., очевидним став тісний взаємозв’язок розвитку економіки зі змінами у навколишньому середовищі. Зростання масштабів економічної діяльності людей призводить до поглиблення глобальної екологічної кризи. Руйнація елементів навколишнього середовища незворотньо веде до нестачі ресурсів і, відповідно, до виникнення нових економічних проблем. В Україні також спостерігається тенденція до погіршення стану навколишнього природного середовища, держава зазнає серйозних економічних втрат внаслідок виникнення природних надзвичайних ситуацій та катастроф – стихійних явищ метеорологічного, гідрологічного та геологічного характеру. В країні виснажуються природні ресурси, мало використовуються ресурсозберігаючі технології, багатьом підприємцям притаманна низька екологічна культура. Україна за індексом екологічних досягнень у 2010 р. займала лише 87 місце серед 163 країн світу . Глобальні протиріччя між зростаючими пот...

EPC (контракт) Engineering, procurement and construction

EPC (контракт) EPC  (от  англ.   Engineering, procurement and construction ) — способ контрактования в строительной отрасли. ОБЩИЕ УСЛОВИЯ 1. Общие Положения В Условиях Контракта («настоящих Условиях»), которые включают Особые Условия и настоящие Общие Условия, следующие слова и выражения имеют приданные им здесь значения. Слова, определяющие лиц или стороны Контракта, обозначают компании и других юридических лиц, за исключением случаев, когда контекст требует иного толкования.         1.1.1.1 Термин «Контракт» обозначает Договор подряда, настоящие Условия, Требования Заказчика, Тендерное предложение и дополнительные документы (если таковые имеются), указанные в Договоре подряда. 1.1.1.2 Термин «Договор подряда» обозначает договор подряда, который упоминается в Пункте 1.6 (Договор подряда), включая прилагаемые к нему меморандумы.            ...

Коммерческое предложение по поставке дизельных генераторов

Коммерческое предложение №0625-РАМ от 26.04.2018 г. по поставке дизельных генераторов Официальный импортер завода Visa S.p.A. на территории Украины торгово-промышленная компания «NRG GROUP» предоставляет Вам коммерческое предложение по поставке нового, комплектного дизель- генераторного оборудования «ONIS VISA» (Италия). «NRG GROUP» предоставляет полный комплекс работ по созданию систем гарантированного и аварийного электроснабжения «ПОД КЛЮЧ»: Энергетический аудит объекта. Строительно-монтажные и электромонтажные работы по установке оборудования «под ключ». Разработка проектной документации по системам основного и резервного электроснабжения. Прохождение экспертизы и утверждение проектной документации. Ввод оконченных строительных объектов в эксплуатацию. Пуско-наладочные работы. Сервисное обслуживание оборудования в гарантийный и послегарантийный периоды. 1. Сервисное обслуживание Сервисная служба осуществляет обслуживание и ремонт дизельных генераторов по всей территор...